30 dec 2010

Stormloop in de bib op 't Zuid ...

Nee, geen een of andere bekende Gentenaar die zorgde voor een volkstoeloop. Gewoon een bende kotstudenten die houden van een beetje gezelschap in dagen van kommer en kwel (lees: de blokperiode). Nietsvermoedend kwam ik daar al fietsend aangereden, tot ik een horde uitzinnig drummende leeftijdsgenoten door een smalle deur naar binnen zag kruipen. Voorbije weken was er sprake van een lichte stijging in het aantal blokkende studenten, maar deze week is gewoon de hel uitgebroken. Elk kleinste hoekje was ingepalmd. Gelukkig vond ik gisteren toch nog een tafeltje waar blijkbaar niemand het waagde aan te gaan zitten.

Ondertussen glijden de dagen voorbij. Elk moment van de dag probeer ik nuttig door te brengen met mijn neus in de boeken. So here I go again ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten