31 mei 2012

Zoet bloed

Waar halen ze het lef vandaan. Je denkt dan: ik waag me op vijandelijk gebied. Met mijn blote voeten, kuiten, armen en hoofd ben ik een vogel voor de kat - of 'een zoetbloedig mens voor de mug', naargelang je wilt. Maar hey, het is zo een mooie avond, een avondje Spinnekop is dan wel heel aanlokkelijk. En middeltjes tegen de muggenbulten heb ik nog niet op kot, helaas.Dus onbeschermd ben ik de jungle ingetrokken - eenmaal je de tuin der Spinnekoppen betreedt, weet je wel wat ik bedoel. Resultaat: geen beet te verkennen op alle ontblote lichaamsdelen, wel een aanslag op mijn rechterbil. Op mijn B.I.L. nota bene - of mijn 'Best Ingepakte Lichaamsdeel'. Hoe komen ze erbij. Door legging en rokje heen geprikt. De sloebers.

Kleine anekdote: ik blijk een ware vogelpikheldin te zijn. Recht in de roos.


Made by C. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten