6 feb 2010

Woelig

Bekomen van een woelige nacht. Om twee uur deze nacht wou ik onder de douche kruipen ... ik was er van overtuigd dat het ochtend was. Niets was minder waar. Opnieuw onder het muskietennet, maar dan was het natuurlijk om zeep. (Sven zou zeggen: 'Om zeep, dat is nog altijd beter dan om sigaretten :-) ... )
Gewoeld, gezweet en rare dromen gedroomd. Mijn kamergenootje hoorde me zelfs brabbelen.

Maar nu ben ik wakker, klaar om naar de redactie te gaan. Met een glimlach denk ik terug aan dinsdag, toen mocht ik een koppel die hun gouden jubileum vierden, interviewen. Verwacht geen hoogstaande dingen, want het was echt moeilijk om enkele originele quotes uit hun mond te horen. Maar ik vond hen echt sympathiek. Samen met enkele van hun zonen wonen ze op hun erf 'Hastinapur' (hof der schonen). Mijn artikel kreeg de naam 'Liefde is ... samen pottenbakken'. Hun gemeenschappelijke motto.

Eergisteren zijn we gaan apintidrummen. Een leuk tussendoortje deze week. Ik werd zelfs geïnterviewd door het jeugdjournaal terwijl ik net een kanjer van een muggenbeet vlak onder mijn oog had. Mooi beeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten